Klantportaal Aquaco
Aquaco heeft dit beveiligd klantportaal ontwikkeld om u beter en sneller van dienst te kunnen zijn. Met het bij ons bekende e-mail adres maakt u een account aan in het klantportaal. Lees hiervoor de handleiding van het klantportaal.
- Via het klantportaal worden de service afspraken verstuurd.
- Storingsmeldingen kunnen 24/7 worden gedaan in het klantportaal, met de
mogelijkheid om foto’s toe te voegen. - Wanneer het werk gereed is zijn de werkbonnen inzichtelijk in het klantportaal.
Vanaf nu hoeft u ons niet meer te bellen voor afspraken en/of storingen, omdat het klantportaal hiervoor de aangewezen route is. Wij sturen u na ontvangst van uw bericht vervolgens binnen 2 werkdagen een afspraakvoorstel die u dient te bevestigen of u kunt, mocht de datum u niet passen, een nieuw afspraakvoorstel vragen.
Heeft u vragen of opmerkingen over het gebruik van het klantportaal ? Neemt u dan contact op met de service afdeling
van Aquaco: service@aquaco.nl